Algemene voorwaarden Yadero

Een goede relatie met onze klanten is voor ons erg belangrijk. Daarom maken we ook graag duidelijke afspraken. Deze afspraken zijn vastgelegd in de algemene voorwaarden. De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die u sluit met Yadero. Door artikelen bij Yadero te bestellen, geeft u aan dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Onze algemene voorwaarden zijn opgesteld conform de Wet Koop op afstand die sinds 1 februari 2001 van kracht is.

Prijzen

De vermelde prijzen voor de aangeboden artikelen zijn in euro’s, inclusief BTW. Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt. U betaalt de prijs die op het moment van bestellen op www.yadero.nl staat vermeld. De prijzen en andere gegevens vermeld op de website zijn onder voorbehoud van wijziging en eventuele typfouten.

Betaling

De door u bestelde producten kunt u op 3 manieren betalen.

1. Contant of pin bij same day delivery.
2. iDeal
3. PayPal + Credit Card

Verzending

Normale verzending

Voor het verzenden binnen Nederland brengen wij €3,95 verzendkosten in rekening. Bij een bestelling vanaf €50,- komen de verzendkosten te vervallen en word uw bestelling geheel gratis bezorgd.

Voor het verzenden naar België brengen wij €6,50 verzendkosten in rekening. Bij een bestelling vanaf €65,- komen de verzendkosten te vervallen en wordt de bestelling geheel gratis bezorgd.

Same day delivery

Het is ook mogelijk om voor same day delivery te kiezen. Dit is een extra service en is beperkt mogelijk. In overleg via E-mail of telefonisch contact worden de mogelijkheden en prijzen besproken. De service zal alleen aangeboden worden in de regio Eindhoven en omstreken.

Levering

Uw bestelling word binnen 24 uur na ontvangst van betaling verzonden. Over de verzending van de bestelling word u altijd per E-mail op de hoogte gebracht. We verzenden met PostNL. Voor beschadiging, vermissing of andere problemen tijdens de verzending zijn wij niet aansprakelijk.

Ruilen en Retour

De artikelen die u via Yadero heeft gekocht, kunt u zonder opgaaf van een reden ruilen of retourneren. Dit moet u aangeven binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Wanneer u dit heeft aangegeven, heeft u nog eens 14 dagen de tijd om het op te sturen. Naast het wettelijke termijn willen wij een extra termijn aanbieden. Wil jij na het termijn alsnog jouw artikel retour sturen? Dan heb je in totaal 100 dagen de tijd om het terug te sturen. Voor retouren na de 28 wettelijk bepaalde dagen krijg je een kortingscode ter waarde van jouw aankoop. Dit geldt ook voor de artikelen die in de uitverkoop zijn gekocht. Bij betalingen via PayPal kunt u de retourkosten terugvragen. Lees hier meer over op PayPal Retourkosten Vergoeding.

Hoe gaat het retourneren in zijn werk?

  • De artikelen die u wilt ruilen of retourneren moeten van tevoren per E-mail of telefoon gemeld worden. Vermeld uw ordernummer en de artikelen die geruild moeten worden, samen met de artikelen waarmee u ze wilt ruilen. Wanneer de artikelen niet van tevoren zijn aangemeld, kunnen deze niet in behandeling worden genomen.
  • Wacht met het retourneren van de artikelen tot u een E-mail terug heeft gehad of na telefonisch contact.
  • De artikelen stuurt u op uw eigen kosten en risico naar het retouradres, deze wordt vermeld per E-mail of telefoon. De retourkosten kunt u terugvragen als u betaald heeft via Paypal. Lees hier meer over op PayPal Retourkosten Vergoeding.
  • Wanneer u een artikel wilt ruilen nemen we eenmalig de verzendkosten om het nieuwe artikel toe te sturen voor onze rekening. Niet bij het ruilen van een al eerder omgeruild artikel.
  • Wanneer we een fout of gebrekkig artikel hebben verzonden, wordt het artikel kosteloos omgeruild voor een juiste artikel.
  • Wanneer u het artikel retourneert, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op de rekening waar de bestelling mee betaald is.

Let bij het ruilen en retourneren op het volgende:

De artikelen moeten ongedragen, onbeschadigd en met alle aangehechte of aangebrachte kaartjes terug gestuurd worden. De kleding mag geen vreemde geurtjes bevatten. Denk hierbij aan bijvoorbeeld zweet, rook of deodorant.

Aansprakelijkheid

De inhoud van deze site is met grootste zorgvuldigheid samengesteld. We kunnen echter niet uitsluiten dat bepaalde informatie niet juist en/of onvolledig is. Yadero is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie op haar website. Daarnaast zijn we niet verantwoordelijk voor kleurafwijkingen ten gevolge van beeldschermkwaliteit. Yadero is niet aansprakelijk voor enige schade die zou zijn voortgekomen uit het gebruik van de door haar geleverde artikelen en voor eventuele gevolgen van een vertraagde levering van een bestelling. Wanneer u de bestelling ontvangt, moet u goed bekijken of het artikel in orde is. Is dit niet het geval, moet u dit via E-mail of telefonisch melden. Is het artikel niet in orde, vervangen we het artikel of krijgt u het aankoopbedrag teruggestort. In dit geval zijn alle verzendkosten voor onze rekening.

Garantie en Service

Wij streven naar een tevreden klant. Wanneer u een klacht heeft, worden we hier graag via E-mail of via telefonisch contact van op de hoogte gebracht. U krijgt binnen 24 uur een antwoord. Een klacht nemen we altijd serieus en we proberen altijd tot een oplossing te komen. Op artikelen met steentjes geven wij geen garantie, mits dit een fabrieksfout blijkt te zijn. Bij artikelen die niet volgens onze voorschriften gewassen zijn vervalt de garantie.

Overmacht

In het geval van overmacht is Yadero niet verplicht tot het nakomen van enige verplichtingen tot de klant. Onder overmacht verstaan we omstandigheden die niet te wijten zijn aan de schuld van Yadero. We hebben in geval van overmacht het recht om naar eigen keuze, de uitvoering van uw bestelling op te schorten of de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden. We delen u dit altijd per E-mail mee.

Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@yadero.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Yadero
06-52734186
info@yadero.nl
KvK nummer : 73756156
BTW-nummer: NL002364122B22